Δύο διαφορετικόι τρόποι να τυλίξω τις χάντρες μου με σύρμα

3 Ιον.

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να τυλίξω τις χάντρες μου με σύρμα. Σήμερα θα σας δείξω δύο διαφορετικούς.

Ο πρώτος είναι εάν θέλω να ενώσω τη χάντρα μου και με κάτι άλλο απο κάτω όποτε πρέπει να δημιουργήσω μια θηλία.

Ξεκινάμε λοιπον!

Θα χρειαστούμε μια χάντρα και σύρμα.

Δημιουργώ με το πενσάκι μου μια θηλία στη μια ακρη του σύρματος. (Στρέφω το σύρμα γύρω απο το πενσάκι με τη στρογγυλή μύτη).

Στη συνέχεια περνάω τη χάντρα μου.

Λυγίζω το σύρμα κάθετα έτσι ώστε να ακουμπάει τη χάντρα μου.

Δημιουργώ μια θηλιά με το πενσάκι μου. (Στρέφω το σύρμα γύρω απο το πενσάκι με τη στρογγυλή μύτη)

Ξεκινάω να στρέφω το υπόλοιπο σύρμα γύρω απο τη θηλιά και τη χάντρα μου.

Ετοιμο!!

Ο δέυτερος τρόπος

Περνάω τη χάντρα μου απο το σύρμα (η μια μερία θα έχει πιο πολύ σύρμα απο την άλλη) και ενώνω τις δύο πλευρές του σύρματος.

Τις περιστρέφω γύρω – γύρω!

Κόβω τη μία μεριά αν μου περισσεύει και με την μεγαλύτερη μερια δημιουργώ μια θηλιά.

Ξεκινάω πάλι να περιστρέφω το σύρμα μου γύρω απο τη χάντρα μου μέχρι εκεί που θέλω.

Ετοιμο!!!!

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο επισκεφθείτε τη νέα μας σελίδα στο facebook, κάντε Like και θα ενημερώνεστε συνεχώς για την ανάρτηση των νέων μας tutorials και των δημιουργών μας!!!


Magenta Myhandmade | Δημιουργήστε το δικό σας διακριτικό

Σχολιάστε

